نردبانی به سوی تو...

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



با احساس وارد شوید...

نردبانــی بســـوی تـــو

 

دلم هوای دیروز را کرده ،

 

هوای روزهای کودکی را ..

 

دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم

 

آرزوهایم را به دستش بسپارم

 

تا برای تو بیاورد !
.
.
.
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم

 

و دوباره تمرین کنم ؛

 

الفبای زندگی را ..

 

میخواهم خط خطی کنم ،

 

تمام آن روزهایی که دل شکستم

 

و دلم را شکستند .

 

دلم میخواهد

 

اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان

 

هر چه میخواهید بکشید

این بار تنها و تنها

 

نردبانی بکشم به سوی تو

 

 

 

 

 

دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم .
دلم میخواهد ...
می شود باز هم کودک شد ؟...
راستی خـــدا!


دلم ، فردا هوای امروز را می کند؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت23:22---14 تير 1392
عالی بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا :
جمعه 14 تير 1392برچسب:, 12:29 |- Rain Girl -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


aytem.cf